Tagi

, , , ,

Mój syn nie przepada za rybą. Postanowiłam przygotować ją w taki sposób aby sam poprosił o kawałek. Mięso zmieliłam trzykrotnie, doprawiłam i usmażyłam w formie rybnych paluszków. Kiedy je fotografowałam, pytał czy może już zjeść to mięso 😉

SAM_3421

Składniki

800 g brzany lub innej ryby
3 łyżki posiekanej natki pietruszki
1 jajko
1 mała cebula
1/2 łyżeczki przyprawy do ryb Fish Masala firmy Rafex
bułka tarta

SAM_3416

1. Z ryby usuwamy najgrubsze ości. Mielimy trzykrotnie przez maszynkę.

2. Cebulę kroimy w drobną kostkę i podsmażamy. Dodajemy do mięsa.

3. Wbijamy całe jajko, dosypujemy natkę pietruszki oraz doprawiamy przyprawą do ryb.

4. Całość dokładnie mieszamy i dodajemy tyle bułki tartej aby konsystencja była zwarta.

5. Formujemy zgrabne paluszki. Powinno wyjść około 12 sztuk, w zależności od wielkości.

6. Każdy panierujemy w bułce i smażymy na oleju.

SAM_3418

Smacznego życzy

rafex

